fredag 15 februari 2013

JIMMY CLIFF - I CAN SEE CLEARLY NOW

5 kommentarer:

  1. Härligt! Ett annat "språk" som förenar!

    SvaraRadera
  2. Det finns melodier och musiker som man förknippar med positiva upplevelser. Och den här Jimmy Cliff hiten är oslagbar, sjunker in i hjärtat på helt rätt ställen! Vet du vad jag gillar mer med videoclipen - att den är så, med dagens PR ögon mätt, trivialt "enkel", men för att låter griper dig är det helt rätt. Kul att du hänger med mig!

    SvaraRadera
  3. Både sången och videoklippen (alltså den fina naturen) samvarierar för mig med mina egna liknande upplevelser från långa vistelser på Mauritius. Ja, sången är helt fantastisk!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mauritius... låter fantastiskt. Spännande och får mig att undra om det bara varit semester eller även arbetsvistelser.

      Radera
  4. Mauritius är privat. Skriver lite om här: http://evacfranko.wordpress.com/2012/02/11/hur-ska-jag-ga-vidare-egentligen/

    SvaraRadera